Spletni bannerji

HTML5 banerji

Banerji izdelani v HTML5 so trenutno standard, ki se uporablja pri oglaševanju preko večine medijskih hiš in Google AdWords storitev.

Končni izdelki so lahko poljubnih velikosti. Običajno so v velikosti: 728 x 90 pik, 336 x 280, 320 x 100 (mobile) ali 300 x 600 (skyscraper).

Banerji se predhodno oblikujejo v Photoshop-u (s plastmi) ali vektorskem PDF dokumentu oz. Ilustratorju.

Končne izdelke pripravimo za različne medijske hiše (pred samo izdelavo je potrebno javiti kje se bodo oglasi prikazovali oz. posredovati tehnične zahteve), saj poznamo v grobem tri tipe:

Popusti na količino.

Flash bannerji

Podobno kot pri HTML5 tudi tukaj velja pravilo, da je potrebno pred samim začetkom posredovati tehnične zahteve, izbrano velikost v pikslih in omejitve glede velikosti. Banerji v Flashu sicer niso več tako pogosti (nadomestile so jih namreč HTML5 oglasne pasice).

GIF bannerji

Gif je slikovni format, ki omogoča prikaz animacije kot zaporedje (posameznih) sličic. Predvsem je uporaben pri enostavnem preklapljanju - na primer treh različnih slik.

Animacije v GIF običajno niso povsem gladke. Pri kompleksnih animacijah v GIF namreč velikost končnega izdelka hitro naraste.

Zaupajo nam

Koristite

Subvencija za spletno stran (do 60 %)

Vpisani smo v katalog spletnih strokovnjakov, ki ga vodi Digitalno inovacijsko stičišče v Sloveniji (DIH Slovenija). Koristite razpis za digitalni marketing, izdelavo spletnega mesta ali spletne trgovine in prejmite do 60 % povračila stroškov izdelave.
* pogoje preverite na strani sklada: VAV-8 - Vavčer za digitalni marketing

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev in statistiki. Z uporabo spletnega mesta se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.   V redu